søndag den 23. juni 2013

Dagens makeup: Mac Deeply Dashing Pressed Pigment


Denne skønne pressede pigment fik jeg også i fødselsdagsgave af nogle gode veninder. Det er min anden Pressed Pigment som jeg ejer. Jeg ejer til gengæld ingen af MAC's almindelige øjenskygger. Det som jeg elsker ved Pressed Pigments er deres unikhed - hvis det ellers er et ord! De indeholder utrolig meget glimmer, hvilket man skal være opmærksom på. Men bruges øjenskyggerne rigtigt giver det et flot resultat som både kan styles til festbrug eller til hverdag. I dagens makeup er øjenskyggen stylet til hverdagsbrug.



Trick: Fordi det er en presset pigment synes jeg, at øjenskyggen virker bedst oven på en cremeøjenskygge, og at penslen sprayes med MAC's Fix+ efter opsamling af pigment. På nedenstående billede ses forskellen med brug af Fix+ og tør pensel. Til venstre er der brugt Fix+.

MAC Pressed Pigment Deeply Dashing

Dagens makeup


Måske er det lidt fusket at skrive, at dette er dagens makeup, for det var faktisk makeuppen som jeg havde for et par dage siden :-) Men det gør bestemt ikke makeuppen dårligere.

Ulempen er dog, at jeg nu har glemt, hvad jeg helt præcis gjorde med huden... Jeg kan bare huske, at den drillede mig rigtig meget.

Kinder: MAC Blush Melba
Læber: Rimmel Apocalips i Solstice
Mascara: L'Oréal False Lash Wings Mascara
Øjenskygger: Maybelline Cremeøjenskyge i On and On Bronze over hele øjelåget (blendes opad), MAC Pressed Pigment i Deeply Dashing oven på cremeøjenskyggen - påført med MAC's Fix+ og til sidst L'Oréal Color Infaillible i Hourglass Beige i inderkrogen af øjet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)