torsdag den 17. april 2014

Dagens makeup: Varm smokey eyes

Hejsa - jeg er her stadig :-)

Det har været lidt svært for mig at holde fokus på noget som helst på det sidste. Mine tanker kredser rundt hele tiden og forstyrre min tankegang, men nu har jeg besluttet mig for ikke at bekymre mig mere, og i stedet få lavet nogle af de ting, der står på min snart kilometerlange to-do liste... Hvoraf en af punkterne er at oploade dette makeupindlæg. Jeg lagde makeuppen for et par dage siden, men håber at det går, hehe. Lige nu sidder jeg helt bare-faced, bare for de interesseret...


Til dette makeup look har jeg brugt min nye øjenskygge palette, Lavish palette af Anastasia Beverly Hills, som jeg købte i starten af april. På min to-do liste står også at skrive en anmeldelse af palette og udgive på bloggen :-)

Så bær over med mig, jeg skal nok vende stærkt tilbage hurtigst muligt. Lysten og glæden ved at dele ud af min makeup passion er stadig tilstede :-)



Produkter brugt:

  • Anastasia Beverly Hills Lavish Palette (Cream, Orange Soda, Rum Cake, Sienna, Ballet)
  • Anastasia Beverly Hills Brow Pencil i Dark Brown
  • Urban Decay Naked Basics Palette (Faint)
  • MAC Pro Longwear Concealer i NC20
  • Rimmel Stay Matte Powder
  • e.l.f. Studio Blush i Pink Passion
  • Rouge Dior Nude Lipstick i 459 Charnelle
  • Clinique High Impact Extreme Volume Mascara
  • Kunstige øjenvipper


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)