torsdag den 28. februar 2013

Venter på Naked 2 palette!

Weeii! Om ganske få dage vil jeg modtage min allerførste palette fra Urban Decay. Jeg har både hørt og set meget til de forskellige naked paletter igennem Youtube og blogs, så nu glæder jeg mig som et lille barn til at modtage min egen! Det bliver super spændende. Jeg tror på, at der vil være rigtig mange forskellige looks som kan laves med paletten - det bliver den rene leg! Jeg bestilte den online i går på beautybay.com, og allerede om aftenen fik jeg en mail om, at nu var den afsendt! (wuuut?!) Hjemmesiden er fra England af, så nu må vi se, hvor lang tid det vil tage i alt. Ifølge hjemmesidens officielle FAQ siger de 5-7 dage, når varer bliver afsendt til Europa - men min blev jo allerede afsendt i går? ARGH! I just want it now!! haha.

Når paletten ankommer til min lejlighed her i Aalborg, skal jeg nok vende tilbage med min vurdering. Men til at starte med, vil jeg blot oploade et billede, som jeg har fundet på Google.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)