lørdag den 2. marts 2013

Penge tilbage i skat!

Jeg var lige inde og tjekke status på skat.dk og så, at jeg skal have 3.100 kr. tilbage i skat!! Hvor fedt er det ikke lige?!

Men den glædelige nyhed sætter nye spørgsmålstegn - hvad skal man nu bruge de for meget betalte SKAT-penge til? Jeg vil ikke bare bruge dem på et eller andet fuldstændigt ligegyldigt, men som virker yderst vigtigt i øjeblikket. Jeg kunne nemt finde på at bruge alle pengene på ren hygge, opfriskning af kontoret (jeg mangler nogle IKEA-ting, til at gøre dette rum helt lækkert), eller på noget nyt make-up, tøj o.lign.

IKEA-godter?



De beige farvede kasser og tidsskriftssamlerne skal udskifte nogle gamle kasser og papirholdere, som lige pt. er sorte. Min idé er at lystne kontoret lidt op med disse lyse farver. De to pinke kasser er blot for at sætte et frisk præg på rummet også. Det store lærredbillede skal forhåbelig virke som en drømmeverden og inspirationskilde, når lektierne bliver for tunge. 


DKNY-håndtaske?

Selvfølgelig kan man også gå "all in" på én bestemt ting, fx denne skrig gul håndtaske fra Donna Karan New York. Jeg har lidt en svaghed over DKNY - så længe, at mærket ikke står printet ud over det hele. Eller... det vil sige, at jeg har godt nok deres kosmetiksæt med logo ud over det hele :) Den gule skønhed er fundet på zalando.dk til 1.925 kr. (http://www.zalando.dk/dkny-handtasker-gul-dk151a03c-202.html). Dybt suk!


Eller det fornuftige....?

Jeg har faktisk endnu ikke noget kørekort, så pengene kunne også lægges til side det. Min "kørekort"-konto og også pt. på 0 kr.! Eller pengene kunne gå til en tandlægeregning, som er ved at være nødvendig - desværre! :( Efter jeg flyttede til Aalborg for 1½ år siden, har jeg ikke haft nogen tandlæge, og her på det sidste får jeg sådan en grufuld tandpine, hver gang jeg spiser slik.. Hmm.. Tandlæge vs. ingen slik?! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)