onsdag den 6. marts 2013

Februar favoritter

  • MAC Powder Blush i Melba - Ses til venstre i den samlede blush-kit: Denne farve er dejlig peach-agtig, og giver et fint naturligt skær - Kan købes på maccosmetics.dk eller i Magasin og Salling. Kit'tet er fra en gammel kollektion, som ikke fås mere samlet, men de enkelte farver er stadig til at få :)
  • MaxFactor 2000 Calorie dramatic volume mascara: giver en god længde og volumen - Kan købes i Matas eller andre "drugstore"-steder.
  • L'Oréal Volume Million Lashes Waterproof: denne mascara har været en nødvendighed for mig her i febraur. Jeg synes der har været så vådt og tåget hele tiden, og derfor umuligt ikke at have en vandfast mascara på - Kan købes i Matas eller andre "drugstore"-steder.
  • Rimmel Fix & Perfect primer: udenmærket  primer til en god pris - Kan købes i Matas eller andre "drugstore"-steder.
  • MAC Paint Pot i Bare Study: Fantastisk eyeprimer - nu synes jeg bare jeg mangler en som er mat i stedet for perlemorsagtig - kan købes på maccosmetics.dk eller i Magasin og Salling.
  • MAC Careblend Pressed Powder i medium: perfekt til T-zonen :)  - kan købes på maccosmetics.dk eller i Magasin og Salling.
  • MAC Fix+: Et nyt produkt for mig - og VIRKELIG god! Den gør at den ellers meget "sminkede" hud ser naturlig ud - kan købes på maccosmetics.dk eller i Magasin og Salling.
  • Forever living Aloe Lips with Jojoba: denne læbepomade er intet mindre end fantastisk! Jeg har tit rigtig tørre læber - især her om vinteren, men denne pomade har hjulpet mig godt på vej. Jeg ved ikke helt hvor den er købt, da det er en gave fra min mor. 
  • Nilens Jord duo concealer i 588: Som jeg før har nævnt er jeg lidt fan af denne concealer - kan købes hos Matas.
  • MAC Studio Sculpt SPF 15 foundation i NW20: God foundation med mellem dækkeevne - kan købes på maccosmetics.dk eller i Magasin og Salling.
  • Essie Rock Solid Base coat: denne base coat har jeg brugt stort set hele februar - dog uden nogen neglelak ovenpå. Jeg har haft de mest splittet  negle nogensinde, og denne ultra stærke base coat har hjulpet neglene på vej til at blive hele igen - Kan købes i Magasin eller Matas. 

4 kommentarer:

  1. Mit forslag til en mat Paint Pot er painterly er super glad for min bruger den stor set hver dag da den giver mig mulighed for at vælge mellem et mat eller skinnede look :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den overvejer jeg også meget kraftigt - ellers har jeg over overvejet Soft Ochre... Ved bare ikke helt hvilken der er bedst? Og om der overhoved er forskel?

      Slet
  2. soft ochre er mere gul hvor painterly er mere pink men hensyn til min hudtone ser painterly mere naturlig ud men kommer også an på om du vil dække evt. synlige blodåre på øjnlåget så er soft ochre bedre med det gullige skær

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm... Det skal vist afprøves før jeg bliver klogere på hvilken farve, som jeg skal vælge :-) men tak for feed back, Anna! :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)