mandag den 25. marts 2013

Simplere bliver det ikke! (Hverdags makeup)

Jeg satte mig selv en udfordring: MAX 5 produkter til at skabe en simpelt hverdags makeup - og dette er inklusiv pensler!



De fem produkter + pensel (alle købt i Matas):
  • Rimmel BB Creme i ligth, 89 kr. 
  • Nilens Jord duo concealer i 588. Jeg har desværre lidt grim hud for tiden, så blev nødt til at inkludere denne.. øv :-P, 135 kr.
  • Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush i Live Pink, 55 kr. 
  • Max Factor 2000 Calories mascara, 99 kr.
  • Pensel: Blush børste fra Gillian Jones (inkluderet i et penselsæt - alternativer: M.COSMETICS Professional Rougebørste no.101 til 89 kr.)



Hvis jeg havde huden til det, havde jeg byttet concealeren ud med en læbepomade eller en gloss, da mine læber også har seriøs brug for vinterhjælp! Hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)