søndag den 31. marts 2013

Marts favoritter


  • Rimmel BB creme i light: Denne BB creme har været min Go-to-foundation/BB creme. Fordelen er at BB cremen også indeholder en concealer, som tager det værste af urenheder og rander under øjnene. Man ser altså stadig menneskelig ud, uden at det popper i øjnene :-) Dog er der også en væsentlig ulemepe ved denne BB creme; den er ufattelig tyk!! Det kræver at man bruger tid på at få den til at ligge i et jævnt lag - men arbejder man for meget med den, er der dog også risiko for, at BB cremen bliver så mærkelig, at den vælger at imitere dej eller noget i den stil. Den begynder pludselig at lægge sig i mærkelige dejlignende klumper på huden.... (hvilket ikke er at foretrække!) Når denne BB creme er fejlet for mig, har min redning denne månede primært været L'Oréal True Mactch Foundation, da denne er meget let og tyndt flydende.
  • E.L.F. Blush i pink passion: Det er forår og blushen er pink - behøver jeg sige mere? Pigmenteringen er endvidere rigtig god - blushen ser meget naturlig ud på huden.
  • E.L.F Tone Corrector pudder: Hmm... selvom denne pudder er på min favoritliste skyldes det ikke, at jeg føler at pudderen lever helt op til navnetm, eller at jeg for den sags skyld vil købe igen. Jeg ser ingen effekt i den såkaldte "tone correcting", men tilgengæld holder denne pudder min hud mat rigtig længe - selv efter en lang arbejdsdag. 
  • Max Factor 2000 Calories mascara: Det er egentlig lidt sjovt, at jeg bliver ved med at skrive denne mascaras navn igen og igen - en af grundene er selvfølgelig, at jeg ikke ejer andre mascaraer for tiden, men en anden grund er også fordi denne mascara fortjener at blive nævnt med navn! Med nogle ganske få lag er det muligt at få utrolig flotte lange og fyldelige vipper!
  • MAC Fix+: Jeg elsker, hvordan denne Fix+ kan redde et hvert foundation look! Den er perfekt som finish spray, og gør sit arbejde rigtig fint! Og så dufter den endvidere også rigtig opfriskende :-)
  • Urban Decay Naked 2 palette: Når jeg har haft øjenskygge på, har dette været paletten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)