fredag den 1. november 2013

Dette er indlæg 100! :-O



Wauw, 100 indlæg! Det er mange. Snart fylder bloggen også et år. Det er lidt skørt at tænke på, hvordan denne blog har gjort mig til en vanskeægte blogger. Da jeg skrev mit allerførste indlæg var jeg ikke specielt seriøs, men det var da "meget sjovt". Bloggen startede faktisk lidt som en joke - men en joke jeg begyndte at holde af og udvikle til noget mere "professionelt". Grunden til at jeg vælger at sætte gåseøjne omkring professionelt, er fordi jeg slet ikke er på professionel - på nogen måde! Alle produkter som er vist på bloggen er alle købt af mig selv eller givet til mig i gaver fra venner. Jeg modtager ingen produkter fra firmaer eller penge for at lave sponsoreret indlæg. Jeg er faktisk bare 100 % amatørblogger, som kun opnår personlig glæde ved at skrive min blog :-)

Men tak fordi I gider at læse med, og tak for at jeg har rundet de 10.000 views ifølge Google Bloggers statistik!


Og for lige at samle lidt op på tiden som er gået, vil jeg gerne (gen)-dele nogle indlæg med jer:
Den grimmeste "Dagens makeup", som ligger på bloggen: Gul-lilla-orange øjenskygge. Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg tænkte på den dag... Farvesammensætningen og det tekniske arbejde er virkelig dårligt! Haha!


En af mine ynglings "Dagens makeupper": Dagens makeup: Rosewood, for her spiller farverne og teknikkerne sammen.

Har I nogle ynglings indlæg? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)