fredag den 29. november 2013

Mini haul og intro til ny blogserie

Hej læsere!

I Aalborg har vi fået en ny butik. Den hedder Normal, og brander sig selv som "alle de kendte mærkevarer til kopivarepriser. Så selvfølgelig måtte jeg derind kort efter åbningen. De sælger alt muligt mærkeligt til vildt billige penge! Fx Colgate til 10 kr.? Hehe, men for at dette indlæg ikke skal blive lavet om til en reklame for Normal hopper jeg direkte videre til mit lille haul, som jeg lavede derinde. :-)


Jeg købte tre makeuprelateret ting:
  • W7 Showing out! mascara, 20 kr.
  • CK Lip Pot i Pink Sheen, 25 kr. 
  • Maybelline Baby Lips i Pink Shock, 49 kr.  
Jeg har allerede prøvet alle tingene og jeg er super glad for mit nye (billige) køb! :-) Maybellines Baby Lip er måske ikke ligefrem billig, men alligevel blev jeg bare nødt til at købe den, da den normalt slet ikke sælges i Danmark, og har hørt rigtig meget godt om dem.

Senere vil jeg gerne komme med mere uddybende anmeldelser af de købte produkter, men det bliver i sammenhæng med min nye serie, som jeg gerne vil køre på min blog.

Jeg vil nemlig gerne lave en slags "blog-julekalender", der går ud på, at jeg vil udgive minimum ét indlæg i hele december indtil jul :-) Så hvis nogle af jer ligge inde med nogle forslag til indhold og emner, må I meget gerne skrive ideer til mig nede i kommentarboksen til dette indlæg. Grunden til at jeg vil lave denne serie, er lidt som kompensation for min manglende aktivitet i oktober og november, men også fordi jeg gerne selv vil sparkes igang igen.

Håber I vil læse med! :-)

Hilsen Teresa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)