onsdag den 10. april 2013

Gave fra min mand!


Uhh.. Jeg føler helt at det er min fødselsdag i dag, selvom den først er om 2 måneder! For i dag kom manden hjem med en lille overraskelse til mig - hvorfor? Fordi han havde lyst, og fordi han faktisk har hørt efter, hvad jeg rander rundt og pladrer løs om i tide og utide, hehe.


De ting jeg fik var:
  • En rød duftende rose - fordi det er en fantastisk blomst, som også er meget romantisk :-)
  • JorgObé sorte Peel Off Mask - læs videre for første indtryk!
  • Nilens Jord Kabuki børste nr. 110


JorgObé Peel Off Mask



Jeg valgte at smøre den i hele hovedet, fordi jeg af en eller anden grund også har hudorme på kinderne? Men AV for ... hvor gjorde den ondt af få af kinderne! Panden, næsen og hagen var slet ikke slemt i forhold til. Men det var en sjov oplevelse! Følelsen mens jeg havde masken på, var meget speciel - jeg følte slet ikke, at jeg kunne bevæge ansigtet eller snakke. Grine var nærmest helt umuligt! Hihi.

Jeg glæder mig til at fortsat bruge dette produkt og se effekten af den.


Bonus  close-up billeder:


2 kommentarer:

  1. Nilens Jord Kabuki børste nr. 110 - er sindsyg god. Har haft min i et års tid nu, og bruger den stort set hver dag :-) .. Kan masken anbefales? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte :-) tak for din kommentar. Jeg glæder også rigtig meget til at komme i gang med kabukien! Jeg vil egentlig ikke begynde at svare på, om maske kan anbefales. Den skal bruges over tid, før man kan se virkningen. Men jeg skal nok holde jer opdateret :-)

      Knus

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)