onsdag den 3. april 2013

Shopping!


Der er ikke noget bedre end at skynde sig ud og bruge alle sine penge i starten af måneden! Hehe - pengene skal jo bruges inden de forsvinder.

  • Matas Argan Hair Oil
  • Rimmel Volume Flash x 10 Waterproof 001 Black - på tilbud i Matas til 40 kr. lige pt.
  • L'Oréal False Lash Wings mascara
  • Essie spring 2013: Avenue Maintain
  • Essie spring 2013: Bond with Whomever
  • Emme Diciotto 07 Tonic Shampoo

Matas Argan Oil
Det er faktisk lidt synd at sætte dette produkt ind som købt i går, da jeg faktisk købte det i sidste månede, men jeg tænkte alligevel lige at nævne produktet.
Nogle gange efter en hårredning ser mit hår ret tørt ud, og derfor tænkte jeg at dette produkt kunne gøre underværker. 

Produktet lover:
"Matas Argan Oil  uden parfume nærer og frugter spidserne, giver smuk glans og gør håret silikeblødt." 

Lever det op til løftet? Ja, det synes jeg :-) Jeg får i hvert fald lækkert hår!



Essie neglelakker
Essie Spring collection 2013 er netop udkommet nu, og de fås alle steder, som forhandler Essie - bl.a. Matas. De to neglelakker jeg har købt er fra kollektionen og hedder "Avenue Maintain" og "Bond With Whomever". Indtil videre har jeg kun testet den skønne blå neglelak på mine tærer (men vil befri jer for dette syn) og den lilla på mine fingre.



Mascara
Indtil videre har jeg kun testet L'Oréals nye False Lash Wings. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige om denne mascara. Den virker umiddelbart fint nok. Jeg råber ikke hurra, men jeg surmuler heller ikke - hvis I forstår :-) Jeg har taget nogle før og efter billeder med mascaraen - måske skal det bare lige nævnes, at jeg tog mascaraen på i morgs og at efter billederne først er taget kl. 22 i aftes... Så det er en dags test så at sige.



Om det er et re-buy? Nej, det tror jeg ikke. Er det prisen værd (150 kr., når den ikke er på introduktionstilbud)? Nej, det synes jeg heller ikke. Max Factor 2000 Calories gør det samme, hvis ikke en smule bedre til 99 kr.!


Tonic Shampoo
Dette er et helt nyt produkt for mig! Jeg var til frisøren i går og fik at vide, at jeg skulle overveje at bruge sådan et produkt. Fidusen er at det skulle være en slags dybderensende shampoo som fjerner alt den overskydende fedt og talg i hovedbunden. Den plejer på ingen måde, så derfor er det vigtigt (ifølge min frisør) at vaske håret efterfølgende med en frugtgivende shampoo og balsam. Jeg glæder mig helt vildt til at begynde at bruge denne shampoo - jeg er rigtig spændt på, om jeg kan mærke og se forbedringer i mit hår. Som forhåndsindtryk kan jeg fortælle at den dufter kraftigt af mint, og har en meget gelelignende konsistent.
Jeg mener prisen var omkring 135 kr., men jeg fik ingen rigtig bon med så hæng mig ikke op på beløbet!

I øvrigt kan jeg lige lægge et godt ord ind for frisøren, Frisør Burmølle i Vejgaard - Aalborg. Det var første gang jeg blev klippet der, men jeg er rigtig godt tilfreds med servicen og klipningen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)