tirsdag den 3. september 2013

August favoritter

  1. Neglelaksfjerner på krukkeform: Jeg har tidligere skrevet et indlæg om denne lækre sag (læs indlægget her), og jeg siger det gerne igen - Jeg er fan! Og har brugt denne krukke adskillige gange i løbet af august.

  2. e.l.f. Mineral Blushes: Denne type blush er ny for mig, og tror det er derfor det er denne, som har røget på kinderne i denne måned.

  3. MAC Blot Powder: August (og hele sommeren faktisk) har været en rigtig varm måned, derfor har det været rart med en pudder som kunne dæmpe ens skinnende T-zone, som denne pudder kan.

  4. Revlon Lip butter i Strawberry Shortcake: Af de tre Lip Butters som jeg ejer, er det Strawberry Shortcake som har røget på læberne flest gange. Den er så dejlig naturlig!

  5. MAC Studio Finish Concealer i NW20: Selvom jeg ikke er særlig brun i forhold til nogle tidligere somre, kan jeg godt mærke, at min lyse Nilens Jord Duo Concealer bare har været alt for lys i sommerperioden. Jeg er derfor gået over til denne concealer fra MAC, som passer mig noget bedre i farven og som jeg iøvrigt mener giver et flottere resultat på huden under mine øjne end MAC Pro Longwear.

  6. Mavapen: Dette har været en ny investering for mig, men nu ligger den fast i mit penalhus som enhver anden kulgepen. Den er perfekt til hurtigt og let behandling af neglebåndene - selv i skoletiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)