tirsdag den 24. september 2013

Dagens makeup: Lilla festmakeup

Hej læsere!

Beklager den lange stilhed på bloggen der har været på det sidste. Der er sket en masse i mit liv her på det sidste. Bland andet det faktum at dagene er ved at blive kortere - mørkets kommen har altid haft en negativ effekt på mit humør og overskud, og min akutte tur til Sjælland pga. begravelse af et familiemedlem, tante på 52 år der døde af kræft... , og så har jeg også været på arbejde i weekenden, hvor mine dage blev smadret fuldstændig af at skulle møde kl. 6.30. Jeg håber på snart at komme helt ovenpå igen. Men i hvert fald er jeg ved at sprænge af ideer og inspiration til fremtidige blogindlæg, så håber virkelig på at kunne blogge løs igen og lade det være mit "sanctuary" - mit fristed. 

Vi ses på bloggen! :-)

Knus Teresa



Det smeltede ur stjal billedet... :-)

ANSIGT OG KINDER
  • MAC Studio Sculpt foundation i NC20
  • MAC Studio Finish Concealer i NW20 til randerne under øjene
  • MAC Pro Longwear concealer i NC20 til urenheder
  • MAC Careblend Pressed Powder
  • MAC Matte Bronzer
  • Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush i Live Pink

ØJNE

LÆBER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)