søndag den 1. september 2013

Glimt af Teresas liv // Blogging arbejdsplads

Dette indlæg er måske en smule anderledes, idet den indeholder intet makeup-relateret. Nedenstående indlæg omhandler mit kontor, og der er billeder som viser, hvordan der ser ud nu og også enkelte gamle billeder til sammenligning.


Beklager rodet, men ville lige vise jer mit nye arbejdsområde :-) Jeg er nu rykket over på den anden side af vores kontor, så nu deler jeg et 3 meter langt skrivebord med min mand, i stedet for at have mit ejet over på den anden side :-)



Dette er et billede af mit gamle spot, som nu skal laves om til hyggekrog med en lækker læder lænestol fra IKEA! Uh, det bliver så NICE! :D Reolen står stadig samme sted med alle mine bøger. Haha - beklager de mange bogstavsrim ;-) Man er vel ikke uddannet dansklærer for sjov, hihi. 



Til min nye organisering har jeg bl.a. købt dette lyserøde papirsystem fra IKEA. Ved siden af står mine vigtigste hobbybøger :-) Jeg har også lige købt en ny makeupbog, men den ligger inde ved sengen lige pt. Der kommer mere info om den senere. 

Pladsen er blevet markant større omkring min computer, så det giver mig mulighed for at organisere mit habengut meget bedre nu. Jeg glæder mig rigtig meget over mit nye spot, og endelig kom mine damer også op at hænge! De er tegnet frit efter Nicole Onslows illustrationer, da jeg gik i 2. g. Der er egentlig fire silhuetbilleder i alt, men der er ikke helt plads til at hænge dem alle fire i sammenhæng, som jeg kunne hjemme i mit teenagerværelse. 

Damerne - dengang jeg boede hjemme hos mine forældre. Jeg har ikke selv tegnet katten - det er min venindes fortjeneste!
Lærredsbillede af IKEA
Dette billede pynter for endevæggen af kontoret. Det er på en måde et magisk billede, som jeg hurtigt kan fortabe mig selv i. Det giver en god stemning til rummet idet det måler 200x140 cm!

I øvrigt kan jeg også lige fortælle, at vi tidligere også har malet omkring vinduets partiet i samme farve som mit værelse hjemme hos mine forældre (vi havde stadig en malerbøtte liggende). Det er lidt utroligt, hvor lidt en smule maling kan gøre. Snart er vores kontor ved at være gennemsyret af hygge og personlighed :-)


2 kommentarer:

  1. Hvad hedder farven i har brugt? Skal også have malet mit værelse

    SvarSlet
    Svar
    1. Øhm, det er en ældre maling fra 2006. Men den er fra mærket Color i glans 5 (Color 5), og farven hedder Stone/sten. Held og lykke med at finde en fed farve :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)