tirsdag den 27. august 2013

Dagens makeup: When less is enough


For tiden har jeg ikke den store lyst til at overmale mit ansigt med tonsvis af makeup, hvilket dagens makeup også er et tegn på. Jeg har lyst til at vise min hud frem og nyde, at den faktisk ikke rigtig kræver noget makeup.

I skuffen havde jeg en lille rest af en prøve af Vichy's Idealia BB creme, og det blev denne som kom i ansigtet. Jeg kan faktisk rigtig godt lide den. Den har en meget mild dækning, men gør alligevel et eller andet ved hudens glans. Dog tror jeg ikke, at jeg vil købe en full-size pga. prisen (199 kr.).

Oven på BB-cremen tog jeg en smule af MAC's Careblend Pressed Powder, som har den egenskab at den efterlader huden dewy - lige hvad jeg ønskede! Nogle gange behøver det ikke altid at være alt for mat ;-)

På kinderne kom en blanding af e.l.f.'s to Studio Blushes i farver Tickle Pink og Pink Passion.

For at give øjnene lidt ekstra uden at påføre alt muligt tidskrævende holdte jeg mig til MAC's Paint Pot i Bare Study, som giver et perfekt perlemorsglans til øjenlågene. Og selvfølgelig et lag af mascara.

Læberne er gjort lækre med Revlon Lip Butter i Strawberry Shortcake.


MAC Paint Pot i Bare Study



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)