tirsdag den 13. august 2013

Anmeldelse: Revlon Colorburst Lip Butters


For noget tid siden var mine forældre i London, hvor jeg fik lokket dem til at traske stort set alle Boots forretninger rundt for at finde tre Revlon Colorburst Lip Butters i farverne: Strawberry Shortcake, Sorbet og Lollipop. 

Revlon skriver selv om deres lip butters at de er:
  • En fugtgivende mango, shea og kokos butter formel som booster læbernes fugt med 156 %
  • Forkælende gelformel giver masser af fugt og glider på læber som blødt smør
  • Let til medium farvedækning med let shine

Fordi de er så fugtgivende daler holdbarheden også markant. Jeg oplever selv at de holder mellem 1-4 timer, alt efter, hvor mange gange jeg gnider læberne mod hinanden. Det er Strawberry Shortcake, at jeg oplever har den kortest holdbarhed. En anden ting jeg har lagt mærke til ved dem er, at de kun fugter mens de er på læberne; der er ikke nogen langvarig fugteffekt. 

Konsistensen er meget cremet og glider virkelig bare på læberne! De klistrer ikke og smager som sådan heller ikke rigtig af noget. Farvedækningen er ikke 100 % dækkende, som kan opnås med læbestifter, men det er bestemt et meget tydeligt resultat der kommer.

Indpakningen er rigtig smart. Ikke nok med at navnet selvfølgelig står i bunden, er farverne på lågene også i samme farve som lip butteren, og skulle man stadig være i tvivl er der også et lille gennemsigtig glas kighul i toppen af låget. Smart!



Er det en musthave? Hmm... Her er jeg lidt i tvivl. De er et musthave, hvis ikke du har noget i mod at påføre læbeprodukter hele tiden, og elsker en let gennemsigtig farvedækning. Men hvis du derimod hader altid at have en læbestift i tasken, vil jeg råde dig til at skippe dette produkt, da de kun holder i så kort tid som de gør! Selv er jeg nu rigtig glad for at have prøvet dem af, og jeg kommer da også helt sikkert til selv at bruge mine rigtig meget, men tror ikke at jeg behøver at købe de restende 17 farver. Jeg heller have nogle andre holdbare læbestifter til lidt flere penge i stedet. 

Revlon Lip Butters kan desværre ikke købes i Danmark. 

Lidt om farvene


Strawberry Shortcake: 


Jeg vil beskrive denne farve som en lys Barbie lyserød. Det er denne farve som holder i kortest tid. 


Lollipop:

Lollipop er en kraftig pink med blå undertoner i, sådan at den næsten tendere til lilla. En anden detalje ved Lollipop er at den også indeholde små glimmerpartikler, som ses tydeligt på læberne efter 2-3 timers brug.




Sorbet:

Sorbet er en koldtonet koralfarve.

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER Lip Butters. Kan slet ikke få nok af alle mine! Vil have alle farverne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig også bare skønne! Jeg elsker også nogle gange bare at tage mine på for hyggens skyld. Bare for at beundre læberne inde i spejlet. Haha! Det er bare en skam at de også forsvinder fra læberne som smør :-/

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)