onsdag den 21. august 2013

Ny mascara #1: L'Oréal Mega Volume Collagene 24h


Her for nyligt købte jeg en ny mascara, da min gamle var begyndt at drysse, hvilket som regel er tegn på at den kræver udskiftning.

Så til de næste makeup looks, som bliver lavet her på blogget vil dette vare den mascara som jeg vil bruge. Jeg har før nævnt, at jeg kun bruger én mascara af gangen. Så derfor tænkte jeg noget at ville lave et specifikt indlæg om hvad for en jeg bruger i øjeblikket. Det bliver ret ensformigt at skrive den samme mascara på til hvert makeup indlæg. Så fremover vil jeg blot linke til dette indlæg i stedet :-)

Børstehovedet til denne mascara er ret tykt, hvilket jeg også havde forventet med det navn, Mega volumene. Skal der fokus på vippernes volumen, skal der et tykt børstehoved til. Mens ved forlængelse af vippernes længde skal der et tyndt mascara hoved til.



Jeg føler ikke at mascaraen drysser eller bliver tværet ud over det hele, hvis man lader øjnene være i løbet af dagen, men den er ikke særlig glad, hvis man kommer til at gnubbe sig i øjet, for så er det ud over det hele :-/

Denne mascara er især flot på de nederste vipper.

Uden mascara
L'Oréals Mega Volume Collagene 24h
L'Oréals Mega Volume Collagene 24h


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)