onsdag den 21. august 2013

Personlig update og grunden til fravær

Hej læser!

Måske har du opdaget, at jeg selv ikke har blogget i den sidste uge. Grunden er meget simpel: jeg har været dybt begravet i en virkelig seriøs Netflix-fælde!

Jeg regnede det skræmmende timetal ud her i går, hvor jeg endelig blev færdig med anden sæson (og sidste sæson på Netflix) af Pretty Little Liars. Der er 47 afsnit, hver varer ca. 42 minutter, set på syv dage giver ca. 4,7 timers Netflix hver dag!! Dette gav mig ingen tid tilbage i løbet af dagen til også at tænde min computer og begynde at overføre nogle af de mange billeder jeg har taget med mit kamera til nye blogindlæg. Men det skal ændres nu! Jeg er færdig med at svømme rundt i den bundløse fælde af gode TV-serier, i hvert fald for nu, og klar til selv at tage styring over mit eget liv :-) Perfekt som skolen også startede i mandags!

Jeg har nogle ideer til nye blogindlæg, som hold øje med bloggen det næste stykke tid, så skal der nok komme nogle indlæg.

Knus Teresa

Ps. Jeg nåede heldigvis også at lave alle mine lektier til i dag efter sæsonafslutningen. Yay! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)