lørdag den 3. august 2013

Makeup på spejderlejr?

Ja selvfølgelig! 

I morgen daffer jeg af sted på spejderlejr til Sverige. Og jeg ser ingen grund til at spejder = grimhed, derfor tager jeg altid bare en lille smule makeup med.

Jeg skal være af sted i knap en uge, så derfor er kittet måske lidt stort, men det hele skal jo med? :-)

På grund at forholdene er lidt anderledes i et telt fremfor et hotelværelse vælger jeg at lade mit halvdyre DKNY-kosmetikpungssæt blive hjemme og har skiftet dem ud med nogle billigere varianter. Her er det en lille hvid kosmetikpung, som jeg engang fik sammen med et Clinique-sæt, gennemsigtig pung fra Gillian Jones' Check-in-bag (kan købes i Matas for 79 kr.) og en Kappa toilettaske jeg har fået i forbindelse med en parfume og bodylotion.

I den lille hvide taske er det makeup, som jeg tager med.
1. Yes To Carrots lip butter, 2. Wet n' wild Walking on eggshells, 3. MAC Studio Sculpt SPF15 foundation, 4. Urban Decay Primer Potion, 6. L'Oréal False Lash Wings mascara, 7. e.l.f. Studio Blush i Pink Passion, 8 og 9. Essie Super Bossa Nova og Rock Solid basecoat (til touch ups).

I den gennemsigtige pung er mine pensler. Jeg tager en del med, men det er også fordi jeg ikke lige har mulighed for at rense dem undervejs.
Lidt børster fra Gillian Jones 15 penselsæt fra Matas, Urban Decay's pensel fra Naked 2 paletten, tre e.l.f. børster.

I Kappa toilettasken er de lidt større produkter. Der gemmer sig både hudpleje, personligpleje og hårpleje.
Personligpleje: Tandbørste, Colgate, SunCircle Sun Spray (spf 30) og Sanex deodorant
Hudpleje: Bioderma Crealine H2O i rejsebeholder, La Roche-Possay Effaclar Duo creme, Embryolisse Lait-Créme Concentré og Clinique Moisture Surge extra refreshing eye gel.
Hårpleje: Hårbørste, L'Oréal Express refresh invisible dry shampoo, Hårologi Fil Shampoo,  Healthy sexy hair Soy Tri-wheat Leave in conditioner.

Jeg er netop løbet tør for min balsam, så rander nok ud i aften og køber en eller anden random sag i Fakta.

Af ekstra godter, som jeg slæber med i rygsækken, kommer også en "efter myggestik" roll-on fra Matas. 



Selvom der er ved at være rimelig fine sanitetsforhold på spejderlejre tager jeg bare for en sikkerhedsskyld nogle vaskeservietter med fra Matas (man ved jo aldrig, hvordan svenskerne holder spejderlejre), hehe.


I øvrigt kan jeg som afsluttende kommentar lige fortælle, at jeg efter badet i aften vil påføre mig lidt af Safety 5 days' spray deodorant. Det er ret unik deodorant, som jeg købte i forbindelse med mit bryllup sidste år. Den lover 5 dage uden svedlugt! På mig virker den nok 3-4 dage alt efter, hvad jeg lige laver. Men den er perfekt at bruge før ture eller vigtige begivenheder i ens liv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)