søndag den 25. august 2013

Teresa elsker // Neglelaksfjerner på krukkeform


Neglelaksfjerner på krukkeform er super smart! Jeg har haft læst om det før, men aldrig prøvet det indtil for ganske nyligt, hvor jeg faldt over denne lille krukke i min lokale Super Brugs til nærmest ingen penge. Det såkaldte mirakel skulle afprøves. Og hvor er jeg glad for, at jeg slog til!

Førhen har jeg altid kæmpet med at fjerne neglelak - især glimmer neglelak, som bare flossede vatrondellen i smadder. Men dette er slut nu, for med en krukkeneglelaksfjerner stikker man bare fingeren ned i krukken, venter lidt, drejer evt. lidt og vupti, så er neglen fri for neglelak!

Haha, nu lyder dette indlæg mere som en reklame end noget andet, men det er det ikke. Alt som jeg forøvrigt har vist frem på bloggen er købt for mine egne penge (eller min mands ;-) ). Jeg synes bare, at ideen om neglelaksfjerner på krukkeform er så god, at jeg bliver nødt til at dele den med jer læsere! :-D Måske har I allerede også selv prøvet det?


Jeg skal ikke gøre mig klog på om den variant jeg har, er den bedste eller værste. Det er den eneste som jeg har prøvet, men mine forventninger er tilfredsstillet.

Sephora kom først på markedet med deres Express Nail Polish Remover (ca. 70 kr.) og siden hen er der kommet flere af samme slags til. Nu har Matas bl.a. også deres egen variant til 50 kr.

Jeg er fan! :-)

4 kommentarer:

  1. Hejsa
    Vi har lige købt en af Matas' via deres point shop. Jeg blev så glad for den at jeg også købte en til hver af pigerne. Jeps, jeg havde mange point.... kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth! Hyggeligt at se dig på bloggen :-D men ja, den type neglelaksfjerner er virkelig smart! Det er Matas point sådan set også. Perfekt nemlig til at afprøve nye produkter. Knus

      Slet
  2. Jeg har for et stykke tid siden købt maybellines udgave og er super glad for den normalt kan jeg hurtigt tømme en bøtte normal neglelaks fjerne men denne holder stadig efter 4 måneder det eneste jeg nu har bemærket her sidste gang jeg brugte den var at jeg blev lidt mørk på fingerne efter det neglelak der gemmer sig nede i krukken men det gik af da jeg alligevel vaskede hænder efter brug :) så hvis du ikke allerede har en så prøv en af de mange udgaver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lige det eneste som man skal være opmærksom på ved brugen af disse typer neglelaksfjerner - neglelakken bliver i krukken! Men jeg må dog også indrømme, at jeg heller ikke kunne finde på at bruge den til tåneglene - der foretrækker jeg den klassiske neglelaksfjerner og vat ;-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)