mandag den 13. januar 2014

Dagens makeup: Blue Ice Princess



Jeg havde lyst til noget dramatisk makeup i dag, men jeg vidst ikke helt, hvad jeg ville lave... Men da det pludselig begyndte at sne, var jeg ikke længere i tvivl, om hvad der skulle se - jeg ville være en en isdronning! :-)

Mine øjne er blevet redigeret blå af en veninde, som er elsker at lege med Photoshop - så ingen kontaktlinser denne gang. Selvom jeg dog ønsker mig et par blå kontaktlinser.... hehe.

 Produkter brugt:
  • MAC Paint Pot i Bare Study
  • MAC  Pro Longwear Concealer
  • Limstift
  • HOT Makeup Baked Eyeshadows palette (hvid, sølv, lyseblå og mørkeblå) 
  • e.l.f. Studio Blush i Pink Passion
  • GOSH Let's Twist Eye Liner i Auqa Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)