tirsdag den 28. januar 2014

Dagens makeup: Snehvide

Sneen ligger hvid over det ganske land - især i Nordjylland, hvor jeg bor. Som skolelærerstuderende med bestået dansk som linjefag, ligger det helt naturligt for mig at lege med ord. Sne à Snehvide.

Så jeg fik den idé at lave et inspireret look omkring den klassiske Disney prinsesse.



Produkter brugt:
  • Sort hårfarvningsspray...
  • Laura Clauvie Intense MAT foundation
  • UD Naked 2 palette (Tease) på øjenlåget
  • UD Smoked palette (Blackdoor i globelinjen, Kinky og Freestyle på midten af øjenlåget)
  • UD Naked Basics palette (Crave) til brynene
  • Rød mat øjenskygge fra min Unbranded 180 Eyeshadow palette (fra E-bay) på kinderne som blush
  • TheBalm Mary-Lou Manizer 
  • MAC Pro Longwear Lipcream i farven Prolong
  • Clinique High Impact Extreme Volume Mascara

Random billeder fra min mobil...
Min baghave og min cykel...

Underboens trailer og min vej...

Snevejr i Nordjylland...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)