onsdag den 19. februar 2014

ClubMatas Haul!

Længe har jeg stirret ind i Club Matas webshop med et håbløst blik - for hvor var alle de spændende produkter? Jeg føler lidt, at shoppen er knap så "Matas"-agtig længere... Nå, men endelig fandt jeg nogle produkter, jeg følte for at kaste mine point efter!

Jeg har bestilt to ting, som jeg endnu venter på at modtage. Det drejer sig om en hårbørste fra Remington, hvor der er indtrykket en slags balsam i pindene, sådan at håret skulle "frizze" mindre og i stedet blive dejligt blødt og glat, og så et neglelakssæt fra OPI (Oz-kollektionen), som jeg faktisk længe har haft kigget på.




Jeg glæder mig super meget til at modtage mine nye bestillinger! :-) Især fordi jeg godt kunne bruge en ny hårbørste. Min nuværende er gammel og slidt, og så er den i øvrigt også rigtig hård mod mit hår, da den får håret til at knække og fælde vildt meget under frisering. Egentlig havde jeg planlagt at købe HH Simonsens "Wet Brush", men nu venter jeg lige lidt og ser om det bliver nødvendigt. Og så mangler jeg iøvrigt også nogle gode "nude" neglelakker til hverdag, til fest og bare til ind i mellem. Desværre er neglesættet dog kun bestående af mini neglelakker på 3,75 ml, dvs. mindre end der er i de små L'Oréal eller Depend negleakker der til sammenligning begge indeholder 5 ml, men på den anden side, så kan jeg nå at afprøve de forskellige farver inden jeg beslutter mig for hvilke farver jeg vil købe i stor OPI størrelse (15 ml). Jeg desuden også mene, at dette neglelakssæt kan bruges af kvinder i alle aldre, da den indeholder så enkle og feminine farver.

Man kan se de utrolig smukke neglelakker i aktion på denne blog: ThePolishAholic.com

Hårbørsten kostede 200 point, mens at neglelakkene kostede 300 point.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)