tirsdag den 11. februar 2014

Ugens negle: Matte sorte negle med blanke tipper

Jeg fik lyst til at prøve noget nyt i søndags - denne gang med mine negle.
Det matterende neglelook har længe fascineret mig. Den er noget nyt, spændende og anderledes over det, men det giver også en super fed effekt at mikse forskellige teksturer (mat/blank) med hinanden. Jeg er helt pjattet med at dette neglelook er en slags diskret og "ungt" manicure. Ja, man kan faktisk kun se det i lyset, når den blanke del skinner.

Jeg har brugt en sort neglelak fra Maybellines Color Rama linje og en mat overlak fra L'Oréal. Lige præcis denne overlak er jeg dog ikke vildt begejstret for. Den er er dårlig til at forblive mat på neglenen - der skal ikke særlig meget til at få neglene til at skinne igen :-( Men den har dog den fordel, at den er billig (45 kr.), og derfor er perfekt til at være en "begynder" mat overlak, hvilket den også har været for mig. Min flaske er stort set allerede ved at være tom, men jeg regner ikke med at købe den igen bagefter - jeg vil teste nogle andre mærker ud, for at se om deres matterende holdbarhed er længere end 24 timer!


2 kommentarer:

  1. prøv den fra ELF. Den hedder elf matte top coat Den er ligeså god som den matte topcoat fra essie! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det lyder da fedt! Den vil jeg helt sikkert prøve så - for det er da bestemt nogle gode penge at spare :-) Tak for tippet!

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)