torsdag den 20. februar 2014

Ny negletrend - Omvendt fransk manicure

Ja, jeg er godt klar over, at denne neglelak er fyldt med luftbobler... Men det sker bare nogle gange for mig, hehe.

Men dette billede er også mere blot for at vise det nye hotte indefor neglelak - nemlig omvendt fransk manicure, hvor farveforskellen ikke er i toppen som normalt, men nu i bunden. Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg helt selv synes om designet. Det er på sin vis meget sjovt og super let at lave! Men måske er det bare min farvesammensætning, der smadrer det lidt for mig. Farverne passer i sig selv godt sammen, men af en eller anden grund ligner det, at alle neglene er blevet revet op og sat på igen en millimeter for langt ude... Den mørkelilla kant minder mig i hvert fald om blod... Jeg er dog ikke skræmt helt væk endnu - det skal bare prøves igen med nogle andre farver!

Hvad synes I om den nye trend?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)