søndag den 12. maj 2013

Anne Hathaway inspireret makeup!

I går aftes blev Prinsesse eller ej sendt på TV2, hvilket resulteret i en del snak på Facebook om, hvor meget jeg åbenbart ligner Anne Hathaway. Prinsesse eller ej var Hathaways debutfilm, og siden den kom ud i 2001 har jeg faktisk hørt gentagende gange af forskellige mennesker, at vi ligner hinanden? Nå, men derfor tænkte jeg på at lave et celeb look-a-like look - so here goes!


Jeg har lavet øjenmakeuppen med Urban Decay Naked 2 palette og har kreeret et gråt smokey eye. 



2 kommentarer:

  1. Jamen vi havde da godt nok også ret, Teresa Hathaway :D Eller Bullock, den har du også hørt et par gange ;)

    Hilsen Anna.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Ja, Sandra Bullock har jeg også hørt før. Og Hermione i de første HP film og Julia Roberts hørte jeg også lidt til den gang jeg havde permanentet krøller :-) jeg minder åbenbart bare altid nogle om en eller anden! :-)

      Men tak fordi du kiggede forbi og lagde en kommentar, Anna.
      Knus

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)