tirsdag den 28. maj 2013

Ugens negle: Neon Orange



Jeg ved ikke helt om denne neglelak måske var lidt for gammel, eller hvad der var galt, men den var ekstrem tyk at lægge på. Det var svært for mig at få den til at lægge sig pænt, og det tog en evighed om at tørre ordentligt. Farven er til gengæld super fed og lyser virkelig op. Den er skrigende i virkeligheden - en skam at det ikke kan komme helt med på billederne. Tror dog jeg smider neglelakken ud nu her snart.. Der er heller ikke så meget tilbage, og det er bare ikke så fedt, når det, som så er tilbage, er alt for tykt til at samarbejde med :-)

4 kommentarer:

  1. Wauw, det er ellers en helt vildt lækker farve! Men som du siger, det er ikke så fedt, når den nærmest er umuligt at ligge på pga. konsistensen er blevet helt tyk :/ Ellers en fin sommerfarve :D

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise! Tak for din kommentar :-) Ja, det er virkelig en skam med tykkelsen; den var kropumulig at lægge på! Farven er mega fed - jeg føler lidt, at jeg blænder folk ude i solen :-D

      Slet
  2. Det er virkelig en rigtig flot farve. Den passer jo perfekt her til sommer :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar, Isabella :-) Ja, farven er i hvert fald en som gør sig bedst i solskinsvejr, hehe.

      Knus Teresa

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)