onsdag den 22. maj 2013

Hvad jeg havde med i toilettaskerne på weekendtur


Hen over prinsen var jeg hjemme hos svigerfamilien på Fyn sammen med min skønne mand. Vi skulle blandt andet til 87 års fødselsdag hos min mands bedstefar.

Jeg pakkede i to toilettasker (begge fra DKNY). Den "lille" toilettaske fyldte jeg med makeup, mens der i den store taske kom hudplejeprodukter og lignende.


Indholdet i den lille toilettaske

Hud:

Læber:

Øjne: 

Kinder:
  • Max Factor Flawless Perfection Blush i 235 Chestnut
  • E.L.F. Studio Blush i Pink Passion

Indholdet i den store toilettaske

Pensler:
  • De tre nederste penslerne fra Gilian Jones' penselsæt fra Matas (pudderbørste, konturbørste og blushbørste)
  • De to øverste pensler er fra E.L.F. (flad foundationbørste og stippling børste).

Ansigt + perfume:
  • Nivea makeupfjerner
  • MAC Fix+
  • Marc Jacobs Daisy Perfume
  • Matas Rensemælk til tør/sart hud (i den lille hvide flaske)
  • Matas Mild Skintonic til tør/sart hud (i den lille gennemsigtige flaske)
  • Matas Ekstra Plejende Dagcreme til tør/sart hud
  • Sanex deodorant 

Det sidste:
  • Hårbørste
  • Vatrondeller + vatpinde
  • Urban Decay Naked 2 palette
  • Gosh eyeliner i sort (oprindeligt var denne i den lille toilettaske. Hmm...)

Tandbørste, tandpasta og shampoo ligger i forvejen hjemme hos svigerfamilien, og derfor er det ikke med i taskerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)