torsdag den 9. maj 2013

Winged eyeliner


I dag skal jeg på arbejdet igen i en aftenvagt. Fik lyst til at naturligt look med en winged eyeliner. Kinderne og læberne er lavet med lyserøde nuancer for et frisk pust.

Ansigtet har jeg poleret fint med L'Oréals True Match Foundation som pt. er min ynglings foundation. Jeg elsker holdbarheden og dæknings evnen på denne foundation! Blushen er Pink Passion fra E.L.F. mixet med MAC's Fix+ for et mere naturligt og pigmentet udtryk. Faktisk har jeg brugt flere af E.L.F.'s produkter i dag; deres Black Gel Liner til mine vinger, blush og Tone Corrector Powder.

Øjenskyggerne er fra Urban Decays Naked 2 palette (Booty call, Foxy, Half Baked og Tease)



Close-up af vingerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)