lørdag den 25. maj 2013

Nyt kamera!


Yay! Mit første spejlreflekskamera! :-) I går var jeg i Elgiganten med en veninde og købe dette skønne Nikon D3100. Det er et af de gode amatørkameraer, som også fås til en fornuftig pris af 3000 kr. (på tilbud til 2500 kr. i Elgiganten lige nu). Jeg så ingen grund til at rande ud og spendere 6-7000 kr. for et semiprofessionelt kamera, for det er jeg ikke. Jeg har aldrig haft et spejlreflekskamera før, så kender slet ikke til dets mange muligheder, og derfor starter jeg i det små - og hvem ved? Måske vil jeg købe mig et bedre kamera, hvis jeg bliver helt opslugt af spejlrefleksverdenen og ikke længere er studerende.

Jeg glæder mig til at tage nye billeder til bloggen med dette kamera! Dog tager jeg af sted til Aalborg Karneval i dag, hvor jeg lader det nye kamera blive hjemme! Jeg skal ikke benægte, at jeg måske vil blogge lidt om karnevallet ved hjælp af mit gamle lille digitalkamera eller dårlige mobilbilleder, hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)