tirsdag den 23. juli 2013

Brudemakeup

11. august 2012
Dette indlæg laves efter et ønske fra en veninde, der snart skal giftes (på lørdag)! Håber ikke at jeg udgiver dette forsent. 

Jeg har lavet en "cirka" gentagelse af min egen brudemakeup. Grunden til at den kun er "cirka" er fordi, at jeg ikke selv lagde makeuppen, og derfor kan jeg ikke vide præsis hvor og hvordan hvad 100 % blev lagt. 


ANSIGT

ØJNE
  • Urban Decay Primer Potion
  • Clarins Mono Couleur i Pink Frost, udgået farve men minder ufattelig meget om Urban Decays Sin fra Naked 1 paletten
  • Urban Decay Naked Palette: Smog, Darkhorse og Virgin
  • Urban Decay Naked Basics palette: Foxy, W.O.S., Faint og Naked 2
  • Sephora eyeliner i Glitter Brown
  • Vandfast mascara!

LÆBER
  • Urban Decay Lip Junkie i Naked. Dette er ikke den lipgloss som jeg selv brugte, men jeg vil heller ikke anbefale den, da den dryssede på min kjole allerede på vej til kirken!





NEGLE: Essie Sugar Daddy

PARFUME
  • Cacharel NOA Eau de Toilette 30 ml


Bonus info / Huskeregel

  • Pas på ikke kun håret, men pas også på huden, når der bliver brugt krøllejern og andre lignende varme redskaber! Jeg fjumerede selv lidt rundt med mit bølgejern få dage før bryllupet og fik scoret mig 3 brændmærker (en på hver skulder og en på armen). Lad mig sige det sådan: KIKSET!



6 kommentarer:

  1. Rigtig fin makeup! :0) gjorde du noget ved huden dagene optil brylluppet? :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Mange tak :) ja, mandagen inden brugte kfi et gavekort, som jeg havde liggende, til en basis ansigtsbehandling, hvor jeg også fik fortalt min hudtype (tør og sart). Efter behandlingen hoppede jeg så i Matas, hvor jeg købte deres stribede serie til min hudtype. Fordi jeg også havde "overset" min huds behov i flere år havde jeg også en del bumser og andre urenheder, så derfor købte jeg også en lille krukke med The Body Shops Tea Tree Oil til spotbehandling. En anden ting jeg gjorde for huden var at afholde mig fra slik og sodavand i ugen optil- ikke lige det letteste for mig, men jeg havde tidligere opdaget at det gjorde en forskel for mig i forbindelse med et væddemål.

      Hold op, det blev et langt svar, hehe :-) min hud nåede stort set at blive hel pæn. Det var ikke værre end en concealer i hvert fald kunne klare det.

      Kærlig hilsen Teresa

      Slet
  2. Du en smuk brud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, mange tak :-) Det var en skøn dag!

      Slet
  3. Svar
    1. Tusind tak, Lise Lotte! Du var også selv en lækker steg i din pinke kjole :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)