torsdag den 25. juli 2013

Dagens makeup: Sommer pasteller


Uf, det er længe siden sidst jeg har lavet et "Dagens makeup"-indlæg.

Jeg ved godt, at denne makeup minder lidt om makeuppen fra Dagens Makeup: Frisk sommerpust, men af en eller anden grund er jeg lidt draget af dens slags sommermakeupper, haha. Det var faktisk meget ubevidst - opdagede det først bagefter. 

Men endelig har jeg fået den rigtige kulør til min L'Oréal True Match foundation, yay! Så huden er selvfølgelig gjort pæn med den. Pga. min overraskende pæne hud har jeg valgt at skippe en "hud"-concealer, jeg har kun meget lidt af MAC's Studio Finish Concealer i NW20 under øjnene. Til at sætte huden har jeg brugt Rimmels Stay Matte pudder. 

På kinderne har jeg min dejlige blush fra e.l.f. i farven Pink Passion. Og denne farve går også igen i øjenmakeuppen, hvor den ligger i globelinjen. De øvrige øjenskygger stammer fra min HOT Makeup palette med baked eyeshadows. Jeg ved ikke om paletten forhandles mere, min palette er ca. 2½ år gammel, men jeg har set at HOT Makeup forhandles i Føtex i hvert fald. Selve mærket er i og for sig også ligegyldigt for mig. Det handler bare om farverne og pigmenteringen, og så havde jeg paletten liggende ;-)

Eyelineren er også fra e.l.f.

På læberne har jeg min nye Revlon Lip Butter i Strayberry Shortcake, endnu mere yay! [Forfatter kommentar: TAK! til mine skønne forældre for at købe denne og to andre Revlon's Lip Butters hjem fra London til mig, og derefter sende dem med posten til mig!]. Der kommer mere om mine nye makeup tilføjelser senere på bloggen :-)





Sådan set det ud, når musikken spiller :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)