søndag den 7. juli 2013

Mine negle i Paris


Så er jeg hjemme igen efter kort bryllupsrejse i Paris kun 11 måneders forsinket . I de få dage (3 dage + en aften) vi var i Paris, nåede jeg at have to forskellige neglelakker på. 

Den første jeg havde på var Maybellines nye Color Show Polka Dots i Shooting Stars.



Jeg havde lidt problemer med at lægge neglelakken pænt, pga. de stive prikker - de havde lidt deres egen vilje. Der skulle 2-3 lag før at lakken blev pæn. Resultatet blev fedt - de første 18 timer ca... 

Neglelakken i Eiffeltårnet, ca. 24 timer efter lakering.
Venstre hånd
Højre hånd
Kald mig bare forfængelig, men jeg kan ikke klare ødelagt neglelak. Så vil jeg meget hellere være uden end at det skal se smadret ud. Maybellines neglelak røg derfor hurtigt af! Eller hurtigt og hurtigt - det tog faktisk en krig om at fjerne lakken. De stive prikker greb konstant fat i vatrondellen og smadrede den fuldstændigt. Jeg tror, at jeg brugte mellem 15-20 vatrondeller for at fjerne lakken helt! Næste gang jeg skal bruge denne lak skal jeg se om, neglelakken ryger lettere af med en neglelaksfjerner i svampeform.


Allerede samme aften kom der så en ny neglelak på; Sally Hansens  Diamond Strength i Red Velvet. Normalt går jeg ikke med rød neglelak, men denne gang var der en årsag: jeg skulle overraske min mand med en rød kjole, så hvorfor ikke gå all-in på rød :-)


Mig ved Triumfbuen
Denne lak dækker bedst ved to lag. Og som I kan se på billedet er der små fine glimmer partikler i neglelakken, som giver en fed effekt i solskin og i kraftigt lys. 

Jeg ved endnu ikke, hvordan denne neglelak er at fjerne endnu, for jeg har den stadig på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)