fredag den 12. juli 2013

Min organisering af makeup og skønhedprodukter

Det sidste halve års tid har jeg brugt en del af mine penge på et nyt område til mit makeup og øvrige skønshedsprodukter. Det nyeste element til organiseringen er min fine kurvereol, som jeg købte fra jysk.dk i søndags online og modtog i onsdags (købt på tilbud til 500 kr, normalpris 999 kr. ). Samme dag købte jeg også sengebordshylden fra IKEA, da mit gamle Malm sengebord ville få det hele til at se meget mokket ud. 

Helt oprindeligt, da vi flyttede ind i lejligheden for 2 år siden, var min gamle opstilling af makeup sådan her, og hvor alle hårprodukterne osv. var i en kasse inde i mit tøjskab...
Før forvandlingen

Så I kan vel godt forstå min store begejstring for mit lille beauty-corner :-)


Selvom min plads er trang synes jeg, at det fungere meget godt, især med den skævende hylde, og jeg føler, at pladsen bliver udnyttet optimalt - det er ikke altid lige let med skråvægge. Før jeg fik fat i mit nye møbel virkede mit beauty-corner meget kompakt og klodset på en eller anden måde. Nå ja - og så lå alle mine øvrige skønhedsprodukter stadig i en kasse i mit tøjskab.

Før kurvereolen
Men nok om fortiden og frem til min organisering :-)
Setting sprays og makeupfjerner. Og en lommelygte? Beklager, den er åbenbart ikke kommet på plads!
Pensler i en kop fra Søsterne Grene, ynglings parfumer og forlovelsesring, som jeg kun bruger til særlige anledninger.
Hårgrej og plaster
Det makeup som jeg bruger mere eller mindre dagligt. Akrylkassen er fra Fakta en dag, hvor de havde den i tilbudsavisen.
Penselrens fra MAC (den lille lyserøde flaske til venstre), Vatrondeller - holder fra Lisbeth Dahl, flere gode parfumer, læbegrej, Dansemus og mit diadem fra brylluppet. :-)
Mine favoritneglelakker.
Skuffen under sminkebordet. 
Makeup, som jeg ikke bruger. Lille skuffesystem er købt i Rema1000 for nogle måneder siden. 
Små testers. 
Hår produkter
Stylingsredskaber.
Toilettasker og kosmetikpunge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)