tirsdag den 30. juli 2013

Juli favoritter


Denne måneds favoritter har stået i hudens tegn!

Efter min tur til Paris, hvor jeg gjorde nogle skønne køb, er min hud blevet fantastisk! Og derfor har mit fokus været på meget enkel makeup, sådan at der kom fokus på huden.

  • BioDerma Créaline TS H20: Dette er virkelig en skøn makeup fjerner. Det går hurtigt, og den renser også huden på samme tid - win!
  • Embryolisse: Svaret på den perfekte fugtighedscreme. Jeg er fan! Og skal snart ud og købe en backup vist...
  • La Roche-Posay Effaclar Duo: Mild kemisk peeling? Ja tak!
  • MAC FIX+: Uhh! Jeg elsker simpelthen friskheden og duften ved denne spray :-)
  • e.l.f. Studio Blush i Pink Passion: Jeg bliver ved med at vende tilbage til denne lækre sag fra e.l.f. Perfekt farve. 
  • Nilens Jord Duo concealer [Forfatter kommentar: Tak til den anonyme læser der opfordrede mig til at lave en battle-runde mod MAC's kendte Pro Longwear Concealer. Jeg er blevet meget gladere for min gamle Nilens Jord Duo Concealer nu! :-) ]

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til jeg skal prøve tingene!:-) har aldrig før på bloggen set din hud være så ren før. Bruger du embroyolisse-creamen både morgen og aften? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Fedt, at andre også kan se forbedringen på min hud! Jeg har selv set den største forbedring i antallet af udbrud, hudorme bestandelen og antallet af de små hvide indvendige bumser. Når jeg ser min hud fra siden i close up, er kinden fuldstændig glat!! Hehe, men for at svare på dit spørgsmål så ja :-) jeg bruger både Bioderma og Embryolisse morgen og aften (derfor jeg allerede har brugt så meget!). La Roche-Posay cremen bruger jeg som regel kun om aftenen, men engang i mellem også om morgenen. Jeg bruger den inden Embryolisse, og lader den lige sidde lidt alene først :-)

      Håber mit svar kan hjælpe. Jeg er i hvert fald selv rigtig glad for dem alle!

      Kærlig hilsen Teresa

      Slet
  2. Er den på billedet og denne her ikke den samme?

    http://www.magasin.dk/Lait-Creme-Concentre-Fluide-Hydratant-500-ml./VA02627842-00000001_061,default,pd.html?start=

    Der står de gør det samme (altså den på tube og den i pumpe) men synes dog alligevel ikke det giver mening mht til prisen og størrelsen :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa! Umiddelbart kendte jeg slet ikke til den store variant, så jeg har googlet lidt.

      Der er skrevet et langt blogindlæg om forskellen mellem de to cremer på en engelsk blog, så vil lige nøjes med at linke dertil, for jeg ville ikke selv vide, hvad jeg skulle svare :-)

      http://promakeupstore.wordpress.com/2012/04/17/read-the-label-embryolisse-lait-creme-concentree-fluide/

      Håber det kan bruges.

      Kærlig hilsen Teresa

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)