mandag den 8. juli 2013

Makeup brugt i Paris

Det er utroligt, hvor meget makeup jeg kan nå at bruge i løbet af 3 døgn! Her er en oversigt over, hvad jeg proppede i hovedet på mig selv i løbet af min bryllupsrejse, som stod på sightseeing om dagen og restaurantbesøg om aftenen. 

ANSIGT
  • Penslerne er nogle udvalgte pensler fra Matas' Gilian Jones' penselsæt med 15 pensler. Samt to børster fra ELF. 
  • Blushes: MAC's blush kollektion med blandt andet Melba, ELF studio blush i Pink og Rimmel blush i Live Pink
  • Rimmel Stay Matte pudder
  • MAC Studio Sculpt Foundation i NC20, MAC Pro longwear concealer i NC20 og Nilens Jord Duo Concealer i 588
  • Urban Decay All Nighter setting spray
  • Nilens Jord kabuki


ØJNE



LÆBER

Jeg havde flere læbeprodukter med den dette her... Jeg elsker læbestifter, men hader at de forsvinder, når man spiser og drikker. Derfor har jeg ikke brugt så meget på denne side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)