fredag den 18. oktober 2013

Dagens makeup: En dag midt i efteråret...


Dagens makeup er ret naturligt med fokus på læberne. Jeg har faktisk ingen foundation på, men i stedet kun pletvis concealer på mine urenheder, omkring næsen og under øjnene. Jeg har været inspireret af efterårets farver. Så inspireret at jeg simpelhen bare måtte ud i det :-) Jeg hev mit kamera med og fik skudt nogle ret fede billeder. 



Produkter brugt:

  • MAC Pro Longwear Concealer
  • Nilens Jord Duo Concealer
  • e.l.f. Tone Correcting Powder
  • MAC Bronzing Powder i Matte Bronze
  • Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush i Live Pink
  • Wet n' Wild Trio palette: Walking On Eggshells
  • Sephora eyeliner i Glitter Brown
  • Mascara
  • Rimmel Apocalips i Soltice






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)