onsdag den 9. oktober 2013

Dagens makeup: Simpel grøn og sølv øjenmakeup - kun med tre øjenskygger!


Efter en tur gennem alle mine forskellige looks, som jeg har lavet til bloggen, er der kun et eneste med grøn øjenskygge - mit skumbanan-look (se det indlæg her). Det er faktisk lidt sjovt, når man tænker på, at halvdelen af min øjenfarve er grøn. Men jeg fik i dag lyst til at gribe efter en dyb smaragdgrønfarve fra min Urban Decay Smoked palette (farven Loaded), og mikse den med Verve fra Urban Decay Naked 2 paletten. Den tredje øjenskygge jeg har brugt, er sådan set ikke en rigtig øjenskygge. Det er nemlig Goshs Effect Powder i farven Kiwi, som jeg brugte mellem Loaded og Verve. Til sidst har jeg brugt en flydende sort eyeliner fra Rimmel langs den øverste vippekant og en hvid kohl fra MaxFactor på en våde kant under øjet.

På ansigtet har jeg ellers Maybelline Dream Cream Foundation i Sand, e.l.f. Tone Correcting Powder, e.l.f. Tickled Pink og MAC Bronzing Powder i Matte Bronze. På læberne fra jeg en lipgloss (Superbalm moisturizing gloss) fra Clinique i farven 09 Currant.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)