mandag den 28. oktober 2013

Dagens makeup: Når regnvejret pludseligt kommer.... Øhm.. eller man glemmer prognosen...


I dag har jeg virkelig ikke været særlig spejderagtig. Jeg var overhovedet ikke beredt på regnvejret i dag! Jeg ved ikke lige, hvad jeg tænkte, da jeg tog hjemmefra i morgs, men det var tydeligvis ikke særlig meget! Endnu tidligere i morgs var jeg nede i Fitness kl. 6, og der regnede det slet ikke. Det gjorde det heller ikke, da jeg tog hjemmefra mod skolen kl. 8:15, så selvfølgelig ville det da heller ikke regne på vejen hjem? Det er da klart!

Men allerede 5 minutter efter, at jeg var taget hjemmefra i anden omgang, begyndte det så småt at dryppe. Ovre i skolen begyndte det at vælte ned... og stadig da jeg skulle hjem igen. Jeg blev PLASK (!!) våd; for jeg havde selvfølgelig ikke regntøj på. *suk*

Men makeuppen var faktisk ikke så slem, som jeg frygtede. Mascara svier dog ret kraftigt i øjnene! Og mascaraen er lidt ud over det hele. Blushen er halvt skyllet væk i striber... Jeg er bare glad for, at jeg ikke også havde en flot øjenskygge som også ville være skyllet væk, haha.


Men for at gøre min hjemtur hjem på cyklen endnu bedre, valgte kæden også at hoppe af BEGGE tandhjul, så jeg måtte i gang med en større operation i silende regnvejr og mascara i øjet!


Nå, men jeg kom da hjem, og tørret og varmede mig, blev dagen da ganske fin :-) Senere kom jeg faktisk også ud i regnvejret igen - denne gang uden makeup og med alt regntøjet + gummistøvler - det var lidt sjovere at være forberedt, hihi.


God stormvejrsdag!


Ps. Måske burde jeg lære lidt af mine egne indlæg - jeg tænker især på dette indlæg: Dagens makeup - Regnvejrsdag, haha! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)