fredag den 4. oktober 2013

Glimmer øjenbryn


ØJENBRYN
  • MAC Paint Pot i Bare Study til at "blege" brynene
  • Kløver Vaseline til at klistre glimmeren fast
  • Kosmetik glitter fra Tiger

ØJNE
  • Urban Decay øjenskygger i: W.O.S., Vensus, Naked 2 og Faint fra Naked Basics paletten
  • Kunstige øjensvipper
  • Rester af mascaraen fra i morgs

KINDER OG LÆBER
  • The Body Shop Radiant Highlighter
  • e.l.f. Studio Blush i Pink Passion
  • MAC Bronzing Powder i Matte Bronze
  • Maybelline Vivid Color Sensational læbestift i Hot Plum
  • Max Factor læbestift i Bewitching Coral

ANSIGT
  • Maybelline Dream Matte Foundation i 030 Sand
  • e.l.f. Tone Correcting Powder




4 kommentarer:

  1. Kan du lave et hud indlæg. Har fedtet hud med bumser og røde ar/mærker fra gamle bumser

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa :-)

      Bare for at jeg har forstået dig rigtigt; vil du have et indlæg omkring hudpleje eller omkring hvordan man skjuler urenheder med makeup?

      Slet
  2. Hudpleje og hvordan din hud er :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm.. jo, det vil jeg da gerne skrive et indlæg om. Der kommer nok bare til at gå lidt tid før det er oppe på bloggen. Jeg er ved at ændre min rutine, så kan ikke helt skrive så meget endnu, men lige så snart, at jeg er klar, lover jeg at lave et indlæg om det :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)