lørdag den 12. oktober 2013

Oh My GOSH! Deep Red neglelak



Denne skønne neglelak købte jeg som en dupe til Essies nye neglelak, Twin Sweater Set, fra deres efterårskollektion, som jeg har forelsket mig i. Jeg sammenlignede de to farver i flaskerne og de så umiddelbart helt ens ud! Jeg tillod mig derfor at spare nogle penge, og i stedet købe GOSH's Deep Red neglelak til 29 kr. :-)

Farven vil jeg beskrive som en dyb mørkerød, som er utrolig flot i kraftig lys, men i mørkt lys ser farven mørke brun/ren ud - sådan rigtig murstens farve. Når det er sagt, er jeg stadig rigtig glad for farven! Den er sofistikeret og elegant. Den dybe farve gør, at neglelakken passer den perfekt til efteråret og vinteren. Den kan bruges til hverdag, men ville også sagtens kunne bruges til fest og til jul, pga. dens elegance og simpelhed. Kort sagt har denne neglelak den perfekte mørkerøde farve!

www.rijah.dk, dansk negleblog, kan man se et swatch af Twin Sweater Set. Jeg synes den og Deep Red fra OH My GOSH ser rimelig ens ud! Så her er der helt sikkert nogle penge at spare.

Essie Fall collection 2013 swatches

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)