torsdag den 24. oktober 2013

To måneder til juleaften - Ideer til beauty ønsker (internet edition)


Tit møder jeg veninder, som hvert år har problemer med at ønske sig noget til jul og fødselsdage. Det er et problem, der ALDRIG har været hos mig. Jeg har altid elsket at skrive ønskelister. Som barn skrev jeg dem sammen med min mor, når højtiderne nærmede sig. Jeg husker de hyggelige stunder i sofaen, hvor min mor pludselig greb fat efter en blog og en kuglepen og spurgte: "Nå, Teresa, hvad ønsker du dig?". For det første var et en erklæring af fuld opmærksomhed på mig og mine drømme, og for det andet gav det mig en mulighed for at drømme og håbe på lækre gaver til mig! Hihi :-) For mig er det virkelig magisk at skrive ønskesedler! Lige pt. har jeg fx også 6 forskellige ønskelister med hver sin overskrift på min computer (hver ønskeseddel er mellem 1-3 sider lange) + nogle ekstra liggende alt efter sæson og humør, og når computeren ikke lige er i nærheden, nyder jeg også at skrive mine ønsker ned i en lille bog.

Jeg vil her komme med nogle forslag til, hvad man kunne finde på at ønske sig af beauty ønsker (da dette er en makeupblog). Nogle af ønskerne er mine egne personlige ønsker, mens andre af produkterne ejer jeg i forvejen, men synes de er så gode, at andre også burde have dem :-)

Jeg har valgt at dele ønskerne op i to kategorier, da ikke alle familier er ens:
1) Gaver som kun kan købes på internettet
2) Gaver som kan købes i fysiske butikker rundt om i Danmark.

Dette er internet verisonen!


The Balm Mary-Lou highlighter, 165 kr.


Sleek paletter, 85 kr. 







Beauty blender (144 kr.) + solid cleanser (127 kr.)





Maybelline Baby Lips Peach Kiss

Naked 1 eller 2 palette, £37 for hver



Naked Basics palette, £20

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)