onsdag den 11. december 2013

11. december: Førstehåndsindtryk - Neglefolie fra Tiger

Jeg var en tur i Tiger i dag for at købe nogle små gaver til spejdernes bingospil i morgen; men mit blik blev fuldstændigt fanget af denne fine pakke! Den indeholder fire forskellige neglefolier af 40 cm til en pris af 30 kr.


Jeg synes farverne og udvalget af denne pakke passer perfekt til denne højtid med jul og nytår! Jeg håber i hvert fald på at kunne pynte mine negle fint til de anledninger. Jeg er helt pjattet med den duochrome effekt som sender regnbuer ud over det hele! :-)

Men ... én gang er altid den første! Og det her var min første gang med neglefolie. Jeg forsøgte mig med den lyserøde og den af guld.  Det var faktisk ikke så let som jeg lige havde troet, men heldigvis ses det ikke lige så tydeligt i virkeligheden som det gør på HD-billeder... Men hellere også pæn i virkeligheden og grim på billeder end omvendt ;-)

Bag på pakken er der en lille guide til, hvordan man skal gøre.
Jeg oplevede dog, at min neglelak slet ikke var klar efter kun 10 sek. Jeg skulle cirka vente 20 :-)

Det var lettere at få den lyserøde til at se godt ud, sammenlignet med den guldfarvet, da den var "ensfarvet" og uden mønstre som den guldfarvede.
Uden blitz (virkelighedstro)
Med blitz - her ses det ret uheldige førstegangsforsøg. 
Uden blitz
Med blitz
Med blitz. I virkeligheden ser den SLET ikke så hullet ud!
I mit halv mislykket forsøg brugte jeg cirka halvdelen af hvert bånd, så tror godt de kunne dække begge hænder - selv for en nybegynder (som mig), men jeg vil nok hoppe i Tiger og købe nogle back-ups, så jeg allerede nu kan øve mig i at lægge folien flot! Wish me luck :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)