lørdag den 14. december 2013

14. december: To minutters makeup udfordring!

ARGH!!! To minutter er virkelig ikke lang tid! Jeg har lige filmet en YouTube-film, hvor jeg skulle lægge min makeup på to minutter. Denne udfordring er i hvert fald lige til at få stress af - men sjovt at prøve! Jeg synes selv, at jeg klarede det sådan semi, hehe :-)
Produkter brugt:
  • Maybelline Color Tattoo i Pink Gold
  • GOSH Glamorous Eye Shadow i Grey Brown
  • MAC Studio Finish Concealer
  • W7 Showing Out! mascara i Blackest Black
  • Rimmel Stay Matte Powder
  • e.l.f. Studio Blush i Pink Passion
  • Revlon Lip Butter i Sorbet

Blushforskel...

Ren kaos...!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, hvor er det egentligt sjovt! Har aldrig selv tænkt over hvor lang tid det egentligt tager at få et generelt look, hvor alt passer sammen. Men ligefrem 2 minutter? ;) haha. Jeg fik en god griner. Super indlæg smukke! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi! To minutter er en fuldstændig umulig opgave! :-D jeg klarede det også ret ringe, hihi. Jeg hyggede mig bestemt også med at filme filmen - det var sjovt med noget kontrolleret stress :-P

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)