lørdag den 21. december 2013

21. december: Makeup med på juleferie

Jeg ved ikke, hvad jeg har pakket mest af med på juleferie - min egen makeup eller julegaver? Hehe, ej spøg til side. Men jeg har i hvert fald meget makeup med. Jeg har ikke valgt at inkludere hudplejeprodukter og shampoo, balsam og body wash med i dette indlæg, da jeg har overført de forskellige væsker ned i nye mindre beholdere - og da det vil være ret fesent at kigge på for jer :-)

Mens jeg tog billederne, lagde jeg i øvrigt mærke til, at jeg har ret dyre produkter med. Jeg har flere Dior makeupprodukter med, men de ser alle lidt anderledes ud, end hvis man selv skulle ud og købe dem. Dette skyldes det faktum, at jeg ikke har købt dem. Jeg har fået dem af min søde svigerinde, som arbejder i Matas, og som tit får muligheden for at få testerne med hjem i stedet for blot at smide dem ud... Så selvom jeg har dyre ting med, har jeg ikke betalt for det hele - hvis det ellers giver mening.

Grunden til, at jeg også har så meget forskelligt med, er fordi der er for mit vedkommende flere fester her over julen end kun juleaften. Som sagt var jeg til familiefødselsdag i går, og så har min mand også sin 25 års fødselsdag d. 23. december.

Til huden
MAC Studio Careblend Pressed Powder, Diorskin Nude BB Creme, Maybelling Dream Creamy Foundation, bareMinerals Prime Time, bareMinerals Original Foundation, bareMinerals Mineral Veil og MAC Studio Finish Concealer

Til øjnene
Urban Decay Naked 2, UD Naked Basics, MAC Eyeshadow i Satin Taupe, MAC Pressed pigment i Warming Heart (udgået), Rimmel Glam Eyes Eyeliner, Clarins Mono Eyeshadow i Pink Frost (udgået), W7 Showing Out! Mascara, UD Primer Potion, Sephora eyeliner i Glitter Brown og Clinique Lid Smoothie Antidoxidant 8-hour Eye Colour i Cute-Cumber

Til kinderne
MAC Bronzing Powder i Matte Bronze, TheBalm Mary-Lou Manizer og Dior blush i 839 (udgået)

Til læberne
Max Factor Xperience Sheer Gloss Balm i Coral, Dior Addict Lipstick i Délice, Rouge Dior Nude i 553 Sillage, Dior Crayon Contour Lèvres Lipliner Pencil i 573 og Clinique Superbalm Moiturzing Gloss i Currant

Setting sprays
Urban Decay All Nighter og MAC Fix+

Til neglene
Neglelak fjerner, Oriflame Quick Dry Nail Polish i Green Aluminium, L'Oréal Color riche i 208 So Chic Pink og Mavala Cuticle Cream



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)