fredag den 20. december 2013

20. december: Dagens makeup - 76 års familiefødselsdag :-)


Lidt senere i dag skal jeg til min mands bedstemors fødselsdag. Jeg har valgt at holde min makeup ret naturlig til denne anledning og i grønne toner. Faktisk har jeg kun ret naturlige makeupprodukter med på juleferie - men mere om det på et andet tidspunkt :-)

Jeg har brugt:
  • bareMineral Prime Time Foundation Primer
  • bareMinerals Original Foundation i Fairly Light
  • bareMinerals Mineral Veil
  • MAC Bronzing Powder i Matte Bronze
  • Dior blush i nr. 839 (jeg har kun tester-versionen af denne, så ved ikke om den findes mere eller om det er det rigtige navn?)
  • UD Primer Potion
  • UD Naked Basics Palette (Naked 2 i globelinjen og Faint i øjenbrynene)
  • Clinique Lid Smoothie Antioxifant 8-Hour Eye Colour i Cute-Cumber
  • UD Naked 2 palette (Pistol i yderkrogen)
  • W7 Showing Out! Mascara
  • Dior læbestift i 553 Sillage (udgået)
  • Negle: Oriflame Visions Quick Dry Nail Polish i Green Aluminium




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)