fredag den 13. december 2013

13. december: Dagens makeup: Lucia makeup


I dag er det Skt. Lucia!

Til dette look har jeg været inspireret af ildens varme og lyse farver. Jeg har arbejde med min Urban Decay Naked 2 og Naked Basics palette, TheBalms Mary-Lou Manizer og min E-bay palette til at skabe øjenmakeuppen. På Kinderne har jeg MAC's Melba blush og TheBalm Mary-Lou Manizer. På læberne har jeg brugt Revlons Lip Butter i Sorbet, Maybellines Vivid Lipstick i Shocking Coral og så har jeg en smule af Mary-Lou Manizer på midten af læberne for at reflektere så meget lys som muligt :-)



Se hvor fint min kind skinner med Mary-Lou Manizer! :-D

2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt din mary-lou manizer highlighter? - har du fundet den på danske hjemmeside? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt på på nelly.com :-) så det er vel en nordisk hjemmeside? Med fragt gav jeg i alt 210 kr.

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)