mandag den 23. december 2013

23. december: Dagens makeup - min mands 25 års fødselsdag

Og så blev det den 23. december - én enkel dag til jul, og for mig betyder denne sætning min mands fødselsdag :-) For 25 år siden gik min svigermors vand midt under risengrøden, i mens hele familien var samlet, hehe - det måtte have været et sjovt syn :-)

Nå, men dagens makeup er igen meget lys, da "festen" var en eftermiddagsfest for familien. Jeg gemmer de mørke makeupper til aftenanledninger :-)

Jeg har brugt:
  • Maybelline Dream Creamy Foundation
  • MAC Studio Finish Concealer
  • bareMinerals Mineral Veil
  • Dior blush i 839 (udgået)
  • UD Naked Basics palette (Naked 2 til globelinjen og Faint til brynene)
  • Clarins Mono Eye Colour i Pink Frost (udgået)
  • MAC Eyeshadow i Satin Taupe
  • W7 Showing Out! Mascara
  • Clinique Lipgloss i Currant

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)