tirsdag den 3. december 2013

3. december: Ny mascara #2 - W7 Showing Out!



W7 er et britisk kosmetikmærke, der brander sig selv som "world of glamour and high fashion at affordable prices". Jeg har købt mascaraen i den nye butikskæde "Normal", som indtil videre kun findes i Silkeborg og Aalborg, men rygtet siger, at en ny Normal butik vil åbne hver måned i 2014!

Jeg gav kun 20 kr. for mascaraen og den var ikke engang på tilbud! Mine forventninger til den var ikke specielt høje, men jeg er ikke blevet skuffet. Det er ikke den bedste mascara som jeg har prøvet, men den gør mine vipper sorte og tilføjer lidt længde og volumen, så jeg er fint tilfreds - især til den pris! Jeg gider i hvert fald ikke betale 100 kr. for en mascara længere som gør præcis det samme, når jeg har en Normal butik lige i nærheden, der sælger dem for 20 kr. :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)