torsdag den 26. december 2013

Min makeup på juleaften




Jeg havde en virkelig dejlig juleaften med min familie! Vi fik lækker mad a la min mor og svigerinde, og jeg fik super skønne og mega lækre gaver! Jeg er så taknemlig! :-D Det var en skøn dag. Håber også at I havde en god dag? :-)

Produkter brugt:
  • Maybelline Dream Creamy Foundation
  • MAC Studio Finish Concealer
  • bareMinerals Mineral Veil
  • UD Primer Potion
  • UD Naked 2 palette (Chopper, Bootycall, Pistol, Busted og Blackout)
  • UD Naked Basics palette (W.O.S., Vensus og Faint)
  • MAC Pressed Pigment i Warming Heart (udgået)
  • Rimmel Glam Eyes Liquid Eyeliner
  • W7 Showing Out! mascara
  • MAC Bronzing Powder i Matte Bronze
  • Dior Blush i 839 (udgået)
  • TheBalm Mary-Lou Manizer
  • Dior Addict Lipstick i Dèlice
  • UD All Nighter Setting Spray
  • Negle: L'Oréal neglelak i 208





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)